Stuur ons een bericht
Veelgestelde vragen
Waarom is mijn bestelling vertraagd?
Slecht weer is een van de meest voorkomende redenen voor een vertraagde levering. Het kan het hele proces of zelfs een deel ervan verstoren, waardoor de transittijden langer worden. Het kan op de volgende manieren een groot effect hebben op elke stap van de levering.
Soms zijn klanten eerder schuldig. Als ze de leveringspoging missen, zullen de chauffeurs deze als mislukt markeren.
Hoe annuleer ik een bestelling?
Als je een bestelling plaatst, sturen we je een e-mail met alle informatie over je bestelling. Bovenaan de e-mail staat een knop "annuleren". Als je daarop klikt, wordt de bestelling geannuleerd. Annuleer de bestelling voordat je deze verzendt.
Hoe wijzig ik een bestelling?
Neem contact op met de klantenservice.
Hoe kan ik een bestelling volgen?
Als je een bestelling plaatst, sturen we je een e-mail met alle informatie over je bestelling. In de e-mail staat een link "track". Als je daarop klikt, kun je de status van de logistiek zien.
Hoe krijg ik mijn geld terug?
Als het annuleringsproces is voltooid, sturen we het geld direct terug naar de rekening van de klant.